Change of plans.

Det blev lite ändrade planer för kvällens träning. Kände mig trött och slö och tung i kroppen när jag skulle starta iväg för en löptur före BodyPumpen, så jag bestämde mig för att ta cykeln till Active, gå på en timme Pump och sedan cykla hem och det fick räcka. Väl på gymmet fick jag fiilis för att träna för mig själv i salen i stället för att gå på gruppasset, så en dryg timmes styrketräning blev det för överkroppen.

När jag sedan skulle hoppa på cykeln och bege mig hemåt kom det förstås en ordentlig stormby, med ösregn på köpet, som blåste som småspik i ansiktet. Jag klarade mig dock helskinnad över broarna, fast jag höll på att stritta av cykeln flera gånger, och i Österby hade jag vinden i ryggen så det gick fint. Genomblöt var jag när jag kom innan för dörren här hemma, men med ett bra träningspass bakom mig i alla fall.
Allmänt | |
Upp