Träningsvärk och gamla minnen.

Det har inte varit någon ordning på min träningsvärk idag. I övre kroppen alltså, benen har varit okej. Mest är det av gårdagens BodyCombat, axlarna och övreryggen får sig alltid en ordentlig omgång av det. Jag var på Pump igår också, och av det känner jag alltid mest i benen, men jag körde lätt på dem igår eftersom jag antog att vi skulle springa mycket på fotbollsträningen idag. Vilket jag hade rätt i. Match igen på torsdag, och det finns inget annat än vinst som gäller.

Ledig som jag är har jag varit sugen på tennis idag igen. Men eftersom vädret inte riktigt kunnat bestämma sig fick det vara. I stället har jag städat och rett upp i mitt rum, och faktiskt gått igenom en massa bilder på min gamla dator. Det tog flera timmar, för jösses så många album där fanns. Har skrattat gott åt en hel del av de äldra fotona.



Här är ett av äldsta fotona som tagits på mig och min Kim. Sommaren 2006 och Thomas Ledin konsert på BossaNova var det visst. Kul med gamla minnen. Ett par var vi dock inte riktigt här ännu.
Allmänt | |
Upp