Torsdagsyras.

Efter en hel del yras lyckades vi än en gång undvika kollektivtrafiken idag när vi skulle ta oss från Åbo. Resultatet blev istället att vi satt fast i eftermiddagsrusningen med en krapulantisk extra passagerare i baksätet, som babblade precis hela vägen hem till Ekenäs. Men slutet gott, allting gott. Och det var ju underhållande.

Jag var och hälsade på Emme och Jonas en stund ikväll. Och slogs igen av vilket fantastiskt par de två är. En delikat kvällsbit blev jag dessutom bjuden på. Och jag är ju inte den som tackar nej.

Här hemma i Österby är annars allt som vanligt. Pappa jobbar febrilt och mamma yrar omkring och passar upp oss. Jag i min tur längtar otroligt mycket efter Kimmen, känns som om vi inte setts på evigheter. Han skulle ju kunna börja komma hem från jobbet nu redan tycker man.

Allmänt | |
#1 - - Ida:

Hoppas du kan komma på besök snart! Ha en skön helg! Snart ses vi! Puss

Upp