BodyStep, Idol och CL.

Jag har precis krupit upp i sängen efter att ha tillbringat kvällen hos Ääli och Alex, med först Idol och sedan fotboll på tv. Härligt att Champions League har kommit igång igen, och Idol, jaa det är ju lika bra som alltid. Jag har många favoriter i år. Lika roligt som vanligt var det att hänga nere på Tavastgatan, man skrattar alltid mycket med de där två.

Tidigare ikväll var vi med Annalena till gymmet också. Huh det var tungt idag! Men kul as always. Sambon min har legat i sängen och kvidit mest hela dagen, hon är krasslig stackarn. Middag fixade hon ändå åt oss, och vilken god en sen! Hon kan nog min kämppis. Fast hon är sjuk.

Imorgon ska jag ta mig till skolan för första gången den här veckan. Hur ska jag orka? :)

Allmänt | |
#1 - - Timo:

Det låter mycket intressant ;) Lycka till!

Upp