7 facts about me.

Jag har blivit utmanad av Ida. Kul! Därav sju, mer eller mindre relevanta, saker som stämmer in på mig:

  • Jag har mycket svårt med tider. Jag är en evig tidsoptimist, vilket gör att jag allt som oftast är lite sen. Eller kommer springande i sista minuten, flåsande och genomsvettig. Jag har dock gjort några små framsteg på den här punkten. Några. Små.

 

  • Jag avskyr dokusåpor. Paradise Hotel, Bonde söker fru, Svenska Hollywoodfruar, you name it, jag vill spy på dem alla.

 

  • Att peta och riva på sårskorpor är däremot något som framkallar stor förtjusning hos mig.

 

  • Jag planerar alltid mina veckor efter hur jag tänker träna. På söndagen sitter jag och planerar in den kommande veckans träningspass, vilken dag jag ska träna vad osv. Och så bygger jag upp resten av mitt liv kring det. Typ.

 

  • Många av mina allra godaste vänner är av det manliga könet. Jag älskar att hänga med "vårt killgäng", det är så fantastiskt roligt och befriande på något sätt. Plus att man får lite extra skinn på näsan. Killar kan vara obarmhärtigt ärliga.

 

  • Det finns mycket, till synes helt obefogat, som rör mig till tårar. Jag kan bli blank i ögonen av att se någon sitta och äta ensam, höra någon sjunga riktigt vackert, eller när jag tycker att någon är så otrooligt goer, eller när jag tänker på hur oerhört mycket jag tycker om någon. Listan kan göras lång.

 

  • Jag har stora öron.

 

Jag utmanar vidare Anså, Belle, Cecci, Jannica, Linda, Märta och Timo!

Allmänt | |
#1 - - Ääli:

du glömde tillägga att du planerar dagen och veckorna efter vad du ska äta och när :D

#2 - - Ann-Sofie:

Sidu bara, apan ha talat :D hahahahaha.. Punkten med att bli rörd för det mesta är verkligen så du. Och Ääli. Tihi :)

#3 - - märta:

Det där med stora öron förstår ja int varifrån du får??

#4 - - Vicki:

Mmm, systrarna Lipsill! :)Haha, good point där Ääli!! :D hur kunde jag glömma det?! Alltså Märta du behöver int va finkänslig, jag har stora öron and you know it! :)

#5 - - märta:

Alltså ojnej! Vem är det som är finkänslig? http://www.funnyproducts.se/Masker/thump1096-Mask_m_oron.jpg här har du stora öron :--D

Upp