Lillajul i Ekenäs.

Vi svängde in via Skanssi på vägen hem till Ekenäs idag, Alexandra och jag. Köpte träningsshorts som jag skulle, och hittade dessutom precis sådana Nike träningsbyxor som jag så länge suktat efter, till halva priset! Jag älskar att shoppa träningskläder, skulle kunna sätta alla mina pengar på det.

Sitter alltså hemma i Österby i soffan och slöar nu. Kimmen och pappa ser på något naturprogram på tv. Det har ett gemensamt intresse när det kommer till dylika program, jag vet inte vem av dem som är mest fascinerad. Själv är jag semi-intresserad, men den finska berättarrösten gör att jag inte riktigt orkar hänga med.

Var ut på en kort löprunda tidigare idag också. Jag tycker väldigt mycket om att springa när det är kallt ute har jag kommit på. Jag skulle aldrig byta ut utomhus länkandet mot något löpband på gymmet. Den friska luften bidrar ju till stor del till den sköna känslan ju.

Konstigt att det är lillajul idag förresten. Känns inte alls så, den här hösten har gått så himla fort. Vi ska fara en sväng till Jessica på en kopp glögg om en stund tror jag, men annars händer det inte något speciellt denna lördagkväll. Skönt, ska bara tillbringa qualitytime med killen min.

Glad lillajul!
Allmänt | |
Upp