Helgen.

Fredagen var inte helt lysande. Lördagen började inte bättre, med en försovning och en dålig träningsmatch. Vi vann förvisso 2-1 men det gjorde inte fiilisen mycket bättre direkt. Mot kvällskvisten började jag dock återfå mitt vanliga goda humör och vi hade riktigt roligt med laget på Zumba-karnevalen. En futsalmatch var jag också och tittade på till Bollhallen, där årets andra natturnering gick av stapeln, men sedan blev tröttheten för överhängande och Kimmen och jag begav oss hem till honom för att slöa lite framför tv:n. Det räckte inte länge så sov jag som ett barn.

Denna söndag återvände vi till Åbo efter chill hemma i Österby och ett Zumba-pass på Sportten. Det har alltså varit en lugn söndag på alla sätt. Har skrivit på en inlämningsuppgift ända sedan vi äntrade kämppän, därmed har jag titulerats tråkmånsen igen. Ett litet avbrott gjorde jag dock, då sambon bjöd på de godaste varma smörgåsarna jag ätit på länge. Hon håller mig liksom vid liv så att säga.

Så småningom ska jag börja säga godnatt för den här söndagen. Nu är det inte länge kvar till påsk!

Allmänt | |
Upp