Ingen brist på aktiviteter.

Älska lediga sommardagar, som dessutom är fulla av aktiviteter. Idag är riktigt en sådan dag. Morgonen började med en promenad till gymmet, där jag tog ut mig, så svetten bokstavligen sprutade, på BodyPumpen, sprang hem, svettades lite mera till 17minuters DVD:n som följde med senaste numret av min favorittidning, FitnessMagazine. Effektiva 17 minuter konstaterade vi med Ääli. Efter att ha duschat drog vi vidare på minigolf med Simme och Tomppi, och efter en runda där smakade det gott med kaffe och smörgås på Strandshells soliga terrass.

Nu är jag bara hem och svänga, har ätit middag och bytt om, och ska fara vidare och prova på lite golf på övningsrundan på EkeGolf. Och efter det ska syrran och jag och spela tennis. Så brist på aktiviteter är det verkligen inte.
Allmänt | |
Upp