Härliga helg!

Efter jobb, BodyPump och fotbollsträning begav jag mig på fredagkväll ut till Lindbergs residens, där grillfesten var i full gång. Drack några öl, njöt av härliga kompisars sällskap, spelade fotis-volley och hade allmänt trevligt. Trots matchfri helg fick det ändå sluta där för min del. Eftersom helgerna är min ända möjlighet till lite strandliv ville jag inte riskera att sova bort lördagen.


Mallan, Jonski, Anders och Elton på grillpartaj.

Lördagen tillbringades på sjön med my cousin, Jessie och Simme. Hittade bästa klacken ever och låg där och lapade sol, simmade och smaskade på allt gott som fanns i kylväskan. Obeskrivligt härligt. Aningens sena blev vi till grillfesten hos Ann-Sofie, men några korvar fick vi grillade ändå. Chillig fiilis med brudarna och sedan var det Ettan som gällde. Var inte en fullständig 10 poängs utekväll, men fullt duglig. Kanske det var det faktum att man hade svårt att andas på dansgolvet som drog ner betyget lite. Efter krogen orkade vi ännu med några öl på Aarnes takterass, innan jag 6-tiden tog taxi hem.

Östis var inte mycket på land han.

Simme hade inte krabbis, även om bilden säger annat.

Söta Jessie.

På söndagen var jag slö och gjorde inte mycket produktivt. Drack en kopp kaffe med Simme, tog en cykeltur till stan för en glass med Jessie, och sådant. På kvällen gick vi ut och äta med familyn och killarna. Maten var utsökt, och dessutom fick jag äntligen träffa K, som hängt i Vasa skärgård i fyra dagar.

Det var den helgen. Nu har jag fyra dagar med jobb och träning framför mig igen, innan det är ledigt på nytt. Hoppas nästa helg blir lika huippu!

Allmänt | |
Upp