All by myself.

Jag har precis slängt i mig resterna från gårdagens tortillakväll och sitter nu här ensam och huttrar i köket. Shorts och linne är helt enkelt inte enough att bära på sig längre. Synkkä. Förutom att här är kallt råder även total tystnad; resten av familjen befinner sig nämligen i Kroatien och jag är all by myself. Jag skulle mer än gärna joinat, men orsaken varför jag stannade hemma är enkel: jag åker själv till Spanien nu på söndag. Det allt svalare vädret här i Finlandia gör resan mer än välkommen.

I övrigt njuter jag av mina lediga dagar. Morgonen började jag med en länk och BodyPump med Ida. Promenerade hem, duschade och drog vidare på lunch med Simme. Senare på eftermiddagen hade jag äntligen massagetid, vilket var välbehövligt. Min nacke och axlar är spändare än på länge. Sedan drack vi kaffe hos Jessica och blickade nostalgiskt tillbaka på den ljuva tonårstiden i form av gamla bilder samlade på Jessies dator. Oj vilka tider det varit...

Nu spöregnar det ute också. Hurra för stundande södernresa!

Allmänt | |
#1 - - Anonym:

Tack för sällskapet idag! Kanske vi kan träna nåt imorgon? Love

#2 - - märta :):

Usch vad du e hurtig,länk+body pump! Inte illa! :)

Upp