Torsdag

Jag sitter här, röd i fejjan, blond i håret, och stickig i ögonen av allt solsken. Men ack så happy. Det har varit ännu en underbar dag och jag älskar min tillvaro just nu. Halva dagen tillbringade jag i Stallööörsparkin med Tezo, Kim och Joel, andra halvan i Grabbskog med ett gäng schyssta brudar. Nätt så fan. Sedan gav jag mig iväg till Sportten på BodyStep. Dyblöt av svett och med fiilisen på topp tog jag en kall dusch, innan jag och Kim promenerade till BossaNova för att äta en delicious dinner och dricka lite vin. Kimmen ville dela på en flaska, men då sa jag nog stopp. :)


Semesterfirarna

Imorgon står morgonpromenad, mera solas och fotisträning på schemat. För övrigt är helgen ganska öppen; eftersom vi har match på söndag blir det i alla fall lugnt. Sedan kommer fotispausen och juli månad emot, vilket kommer resultera i många långa Ettankvällar. :)

Ida, kommer du hem nästa vecka?

Allmänt | |
#1 - - Ida:

Jag kommer hem nu pa sondag baby!

Upp