I härligt sällskap

Kimmen dök glädjande nog upp här hos mig igårkväll. Underbart att ha sovsällskap två nätter igen. Idag traskade vi lite på stan och kollade i butiker på eftermiddagen. Kimmen fyndade en rock och en snygg huppari och själv shoppade jag också lite smått och gott. En klarblå kjol och en klänning från Gina Tricot och en topp från H&M var vad jag kom hem med. Trevligt med lite nya plagg. Sen begav jag mig på länk, med gymmet som slutdestination. Efter Pump-passet där plockade Kimmen upp mig och vi for och handla.

Nu har vi ätit middag och planerar att tillbringa resten av kvällen framför tv:n. Sköönt! Imorgon har jag en lite längre skoldag, med fem timmar föreläsning och sen bär det av till Ekenäs. Igen. :)

Jag längtar efter fotisträningen! Bye.
Allmänt | |
#1 - - Ida:

Jag väntar på dedär bilderna från sommaren!

Upp