Dessa sköna fredagar

Jag har just avslutat en skaplig tortilladinner med familjen. Jag formligen älskar dessa långa stunder kring köksbordet på fredagskvällarna, har alltid så mycket att diskutera med syrran och parentsarna. Därtill så är det ju också första kvällen på hela långa veckan som det är godtagbart att mumsa lite gott, så en kopp kaffe och lite choko brukar avsluta dessa middagar. Ikväll åt vi Ben&Jerry glass, mums!! Nu skall jag chilla en stund framför datorn innan jag beger mig in till city för ett besök hos Nicco och senare eventuellt en titt in hos Jessica. Sen får jag förhoppningsvis sovsällskap av Kimmen när han kommit hem från kvällsskiftet.

Det har annars varit en toppen dag. Var sådär härligt styv i kroppen efter gårdagens fotisträning när jag vaknade imorse, jag gillar verkligen när det känns att man har gjort något. Efter en stund tröttnade jag på att ligga och se på Kimmen som aldrig ville vakna, så jag steg upp och kokade kaffe och fixade morgonmål åt oss. Han vaknade dock passligt nog till när jag kom inbalanserde med brickan i rummet och så åt vi en smaskig frukost i sängen. K flinade lyckligt och jag titulerade mig världens bästa flickvän. :D

På eftermiddagen åkte Alexandra och jag för att hälsa på mommo&mofa, där vi satt och juttade en god stund. Efter det fortsatte vi vidare till Sportten på BodyPump. Jag gillar verkligen det senaste programmet, men det drogs oturligt nog ett äldre idag. Helt okej i alla fall, jag är riktigt skakig i musklerna nu.

So long mi amigos.
Allmänt | |
Upp