Städning och vårfiilis.

Vilken härlig känsla det var att promenera från skolan idag, med solen värmande i ansiktet hela vägen hem. Jag fick nästan lite vårfiilis, även om det är kallt ute idag. Vilken tur att jag alltid är så sen på morgnarna, då det är riktigt 'kuligt', att jag inte hinner känna av kylan, när jag stressad halvspringer till skolan. :)

På min balkong var det dock 10 plusgrader kl 13 när jag kollade termometern. Jag har en schysst belägen balkong på tredje våningen, med perfekt eftermiddagssol de dagar då de är fint väder. Där har jag planerat att stationera mig på heltid och få lite färg på näsatippen bara det blir lite varmare tider.

För tillfället glänser alla plana ytor här på Berggatan. Har svept fram med dammtrasan till tonerna av Whitney Houston's I Wanna Dance With Somebody hela eftermiddagen. Jag lovar, det finns ingen bättre fiilislåt att städa till. Kimmen påstår att det är I Want to Break Free med Queen som är den ultimata städlåten, och den är också bra. Men njaa, Whitney tar det nog ändå. :)

Allt städande har dock gjort mig vrålhungrig, så ska röra ihop lite laxpasta nu, läsa det sista jag planerat att läsa innan vi reser iväg, kolla vad det kommer på tv:n, och invänta träningsbuddy Annalena för BodyStepen senare.

Imorgon kör jag hem till Ekenäs och på torsdag blir det LONDOOON!!

Allmänt | |
#1 - - Emmelina:

Usch vad avundsjuk jag är. Städa det borde jag också göra, suck. Trevlig resa iaf :)

#2 - - annalena:

you can't hurry love med phil collins gör att jag får städat alltid nu och då:)

#3 - - Vicki:

Aj sidu, jag måst testa den! :)

Upp