London tomorrow

Jag börjar vara redo för morgondagens avfärd. Jag har packat väskan, skrivit klart spanskauppgifterna, tränat, och pussat Kimmen, både hej och hejdå. Det blev en pika visit hos honom idag, men det tar vi igen nästa vecka. Just nu är det bara det faktum att jag får åka till London om mindre än 12 timmar som jag fokuserar på. Voi vitsi så superkul det ska bli! Imorgon ses vi Chidde!! :)

Det har gått nästan tre år sen jag var i London senast. Har mycket fina minnen från den gången, och några lite sämre också faktiskt. Hur som helst är det en otrolig stad, det lilla jag har sett av den. Ska bli spännande att se lite andra områden än citykärnan också, jag ser otroligt mycket framemot att få promenera längs gatorna i Idas kvarter i Wimbledon, se hur hon bor, se ställena hon brukar gå till... Vi ska få träffa Ida för fan!! I London! :)

Hörs nästa vecka, om jag inte har dött av lycka. :)
Allmänt | |
#1 - - bells:

Men Vicki, ha int du hort va jocke alltid sager. Man maste hora en lat fem ganger efter varann innan man gillar den..haha testa de :D Ha de great i London o pussa en massa pa lillpiddde!

#2 - - ida:

Welcome babe

#3 - - annalena:

ha en skön resa. hälsa ida! och vem vet, kanske Harrods har ändrats på tre år så du ändå måste gå dit en sväng, haha;) kram.

Upp