Julen som kom och for

Jaa-aa var ska man riktigt börja? Dessa juletider. Det har varit mysigt, härligt och totalt crazy. Juldagen var en enda dimma. Och då menar jag DIMMA. Som resulterade i otaliga blåmärken och skrubbsår. Betedde mig stundvis helt idiotiskt och har haft en aning morkkis, men samtidigt är det i efterhand nästan komiskt att man kan vara så oerhört osexig. Well. Yrade en hel del under nattens gång, men blev slutligen räddad av självaste jultomten.


Ben, Vicki, Ääli på förfest.

Kusin Tezo och jag.

Dimmig, anyone?

The one and only Santa.

På lördagen, alltså annandagjul, hade jag inte den krabbis jag i ärlighetens namn förtjänade, men julmiddagen hos morföräldrarna har smakat bättre. Det harmade något otroligt efteråt. Kvällen fortsatte hos Dingis med killkompisarna, och hos Olanders, där vi firade Malou som nått den efterlängtade åldern 18. Klockan närmade sig midnatt och en mycket underhållande och lång taxifärd senare befann vi oss på Fé. Ännu senare på Ettan. Ännu senare i en parkerad bil i väntan på efterfest. Det sket sig dock med den idén denna gång, men det var ändå alltför sent jag anlände hem till min varma säng i Österby.


Annandagjul. Slitna.

Boysen på Ettan.

René och Jessie.

På söndagen firade min kille och jag 3 år tillsammans. Härliga tre år har det varit. Vi åt en god middag på restaurang och hade i övrigt en mycket mysig kväll. Jag fick en underbart fin present också. I love you baby!

Den här veckan har jag jobbat igår och idag, och ska även jobba imorgon. Jag har också tagit itu med uppdraget bränna bort jul-och spritfläski, spelat spel hos Jessie och druckit glögg med Emmelina. Full rulle all the time och därav lite tid för bloggen. Jag har varit hemskt dålig med kameran under helgen också, så det är inga häva bilder jag har att bjuda på. Men en liten uppdatering fick jag till åtminstone.

God fortsättning gott folk!
Allmänt | |
#1 - - Anonym:

Fan vilka snygga vanner jag har, plus tille Er alla!

och nej, det var inte ironi.

#2 - - Jannica:

Nå du e inte den ända som yra o haft de dimmit på juldan. Här e en som endast minns början o slutet av kvällen, allt som skedde emellan är ett mysterie =D Hahah... Nej nej hohho...

Upp