Sunny

Solen sken från en klarblå himmel över Pojoviken när jag cyklade in till centrum idag. Jag blev inte ens irriterad över det faktum att jag var genomsvettig när jag var framme vid banken, denna underbara dag kan man ju inte annat än vara glad och nöjd. Sommarfiilisen har krupit fram, och därmed längtan efter en kall öl på en solig terass. Men i och med att vi har fotisträning imorgon får ölen vänta en dag till . Förhoppningsvis bjuder morgondagen på lika fint väder, för då blir det öl vet ni! :)

För övrigt har jag legat på balkongen och pluggat spanska ord nästan hela dagen. Skönt värre, men jag har också varit himla sugen på ett cafébesök. Where the heck är alla ens arbetslösa kaverin när man behöver dem!? Plötsligt hade alla jobb. :D

Om ungefär en timme ska Ääl och jag dra till Sportten för lite BodyCombat och efter det fixa dinner åt pappsen och killarna våra. Resten av kvällen är öppen. Hasta luego!
Allmänt | |
Upp