Asig dag

Håhhå, vilken dag. Jag sov oroligt inatt, vaknade hela tiden med jämna mellanrum, för att sedan vakna imorse av ett kraftigt illamående, vilket resulterade i att jag måste rusa till vessan, kasta mig på knä och tömma hela min stackars mages innehåll i toalettstolen. Skakig som ett asplöv kröp jag tillbaka ner under täcket och sov några timmar till, och när jag sedan vaknade kändes det lite bättre. Illamåendet har dock kommit och gått hela dagen och det enda jag har fått i mig är lite blåbärssoppa, som Simon så snällt hämtade åt mig. Har legat inne hela dagen och halvsovit framför teven, men kring 16tiden kändes mitt huvud så tungt att jag var tvungen att få lite frisk luft. Eftersom illamåendet nu hade avtagit ,för att nästan försvinna, tog jag en dusch och promenderade till Simon, som vågade ta emot mig trots morgonens spyattack. Där hade vi lite studiecirkel i någon timme, har nämligen båda samma tent på fredag, och vi fick faktist lite läst. Kring klockan 20 plingade Aarni och Dingis på dörren, de sku anlända i god tid före glöggrundan tänkte dom. :) Skrattade åt killarnas idiotier en stund, innan de sedan begav sig till PikkuTorre för att kolla fotis. Skulle gärna ha joinat, men med tanke på omständigheterna var inte det ett alternativ. Så jag kom hem istället, har läst lite i min tegelsten till engelskalitteratur bok och nu ser jag verkligen sängen hägra. Det har varit en konstig och asig dag.

Good night!
Allmänt | |
#1 - - sis:

namen usch..hade du atit na konstigt?krya pa dig!!<3

#2 - - Vicki:

Ingen aning, de va helt underligt! men nu mår jag nog bra igen. :) puss<3

#3 - - Emmi:

Kanske du e gravid:)

#4 - - Ida:

Tänkte fråga samma som Emmi? ;)

#5 - - Vicki:

jo morjens. inga såna påståenden tack! =P

Upp