Julen som kom och gick

Så var den huvudsakliga julen över för i år då. Den gick lika snabbt som vanligt. Men jag har haft en mäkta mysig och trevlig jul tillsammans med hela familjen och halva släkten, så jag klagar inte. Mycket fina klappar har jag också fått och är även nöjd med dem jag gav bort. De fina presenterna från Australien, Pinks senaste skiva och min high-tech plattång är exempel på årets favoritklappar. I'm greatful.

Juldagen var även den en succé. Jag kan inte påstå att jag var speciellt nykter, vilket i och för sig var tur eftersom jag då inte skulle ha orkat med de ca 7 skitroliga timmarna jag tillbringade på Ettan, och de tusen personer jag har jåmat skit med. Jag älskar juldagen, jag anser de faktist vara ett perfekt tillfälle att yra omkring med nära och kära, och obekantingar med för den delen. Före Ettan hade vi detta år en gemytlig stund hos familjen Törnroos, med alla 3 tillhörande systrar samlade. Härligt härligt!

Idag, 27.12.2008, är det Kimmen och min 2årsdag. Eftersom kvällen för min del har tillbringats i Kimito, hos kusinerna där, har vi för avsikt att fira med biff på någon trevlig restaurang imorgon. Sen är det verkligen på tiden att ta itu med att jobba bort den extra hud som julfrossandet fört med sig. :) Good luck to me!

God fortsättning gott folk!

Allmänt | |
Upp